Я роблю це так!

Методисти 26.02.2018 Новини Переглядів 515

         22 лютого 2018 року у Лисичанському багатопрофільному ліцеї відбувся семінар бібліотекарів шкіл міста  щодо розвитку творчих здібностей учнів засобами шкільної бібліотеки.

Звісно ж, у кожного бібліотекаря свої форми і методи, якими він оперує, прагнучи торкнутися душі кожної дитини та змушуючи її розкритися, і їх безліч! Проте все ж іноді корисно повчитися один у одного…

Так своїм досвідом роботи з плекання шкільних талантів поділилася бібліотекар КЗ «Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18» Вінник Н.А. Згадали й підходи бібліотекаря КЗ « Лисичанський НВК загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» Кривомазової В.В., яка проводила відкритий захід днем раніше, ознайомлюючи своїх маленьких читачів зі структурою книги і правилами поводження з нею.

Та справжнє свято талантів для присутніх підготувала разом з учителем української мови і літератури Лахматовою Г.М.  завідувач  бібліотеки ліцею, керівник методичного об’єднання шкільних бібліотекарів міста Рибіна Є.Л. Наголосивши на тому, що ми маємо спиратися на творчі здібності учнів, лише допомагаючи розкривати потенціал, зацікавлюючи їх, вона представила структуру роботи своєї артстудії «Стоп-кадр. Я роблю це так!». Тут у єдину творчу редакційно-технічну групу об’єднуються і літературна майстерня «Проба пера», і драматичний кружок, і клуб публіцистичних виступів.

Як підсумок – незабутнє свято «Співці чудовнової природи», де у художньому театралізованому виконанні гуртківців лунала чуттєва поезія українських письменників про пори року. Юні таланти читали й власні вірші, які увійдуть до очікуваної поетичної збірки закладу, включаючи творчі наробки за 15 років. Цілісності й гармонійності заходу додавали поєднання чудової музики та дивовижних картин природи, єднання сучасної української пісні й танцю з елементами народних традицій…

І все це – результат повної віддачі та небайдужості тих, хто пробуджує у душах дітей бажання торкнутися прекрасного й дарувати його іншим!

 



Залишити коментар