Вихователі ГПД в умовах дистанційного навчання
Режим групи продовженого дня традиційно включає в себе прогулянки на свіжому повітрі, харчування, виконання домашніх завдань та проведення спортивно-оздоровчих занять для школярів. Проте через карантин вже третій місяць поспіль вихователі ГПД працюють зовсім за іншими індивідуальними планами. Кожен із них намагається опанувати новітні засоби комунікації та переорієнтовує свою роботу на дистанційний режим.
Вихователі груп продовженого дня під час карантину беруть активну участь у вебінарах, проєктах професійного розвитку, знайомляться з науково-методичними посібниками та займаються самоосвітою. Не забувають вони й про співпрацю з вчителями початкових класів: дізнаються про зміни у планах вчителів, теми, що вже вивчили учні, труднощі, які виникають у учнів з виконанням завдань аби в подальшому мати змогу їм допомогти.
7 травня об 11.00 на онлайн-вебінарі «Секрети дистанційного навчання під час проведення самопідготовки» методист Ольга Тесля розповіла про важливість дистанційної співпраці вихователів ГПД з батьками та учнями, провела тренінг щодо технологічних можливостей викладання актуальної інформації на шкільних сайтах або на віртуальній дошці «Padlet», наголосила на необхідності проведення онлайн-консультацій та листувань з батьками учнів (у додатку «Viber» або у соціальних мережах), показала алгоритм проведення спортивно-оздоровчих занять онлайн, використовуючи платформу «Zoom».
Наприкінці тренінгу вихователі отримали покрокові інструкції до інсталяції програм, посилання на науково-методичні посібники, переліки сайтів, що стануть корисними у самоосвіті.
Коментарі (2)
Чи можна подивитись запис вебінару?
Напишіть свою електронну пошту – я вам надішлю відеозапис!