Участь освітян міста у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Перспективи впровадження STEM-навчання в сучасній освіті»

Методисти 01.03.2018 Новини Переглядів 218

27 лютого 2018 р. вихователі та вчителі шкіл міста  Лисичанськ прийняли участь  у  Всеукраїнській науково-практичній конференції «Перспективи впровадження STEM-навчання в сучасній освіті», організатором якого  був  Лисичанський педагогічний коледж ЛНУ імені Тараса Шевченка.

Почесними гостями заходу були науковці Луганського національного університету імені Тараса Шевченка,  Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; педагоги Брянківського коледжу, Кадіївського педагогічного коледжу. Дистанційно до роботи долучилися науковці Донбаського національного педагогічного університету, Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка, Бердянського державного педагогічного університету.

З вітальним словом до присутніх звернулась  Мінєнко Г.М., директор коледжу, акцентувавши  увагу на STEM-освіті як пріоритетному напряму розвитку освіти України в умовах переходу до Нової української школи.

Під час пленарного засідання окреслено загальні положення розвитку STEM-освіти в сучасному світі, особливості впровадження STEM-навчання у закладах освіти, можливості STEAM-освіти в процесі фахової підготовки, можливості інтеграції навчальних дисциплін за принципом STEAM-технологій, компетентності педагога як передумова впровадження STEM-освіти, місію школи в контексті STEM-освіти.

Цікавою, змістовною, творчою була робота на фахових локаціях.

Так, на локації дошкільної освіти вихователем-методистом Косенко Н.М., вихователем Григоренко М.О. із  дошкільного закладу «Світлячок» та викладачами предметів дошкільного циклу коледжу окреслено теоретичні аспекти STREAM-освіти як базової ланки STEM-навчання з практичним представленням засобів формування інженерного мислення у дошкільників та геокешингу як засобу реалізації STREAM-освіти в закладах ДО.

На наступності STEM-технологій у системі безперервної технологічної освіти й досвід упровадження STEM-навчання як засобу реалізації проектної технології у процесі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання, а також на уроках трудового навчання в ЗСО акцентували увагу учасники локації технологічної освіти.



Залишити коментар