Семінар-практикум для вчителів української мови і літератури

Методисти 03.05.2017 Новини Переглядів 887

27.04.2017 року  в КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27» відбувся міський  семінар-практикум для вчителів української мови і літератури на тему: «Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроках української літератури».

У теоретичному блоці Мартищенко І.М., учитель української філології КЗЛСШ№27, зупинилася на  сучасному тлумаченні  понять «компетентність», «компетентнісно зорієнтоване завдання», а також ознайомила присутніх  із видами, структурою, алгоритмом компетентнісно зорієнтованих завдань, спираючись на наукове дослідження професора педагогічних наук А.М. Фасолі.

Вчителі відвідали  уроки української літератури, розроблені на основі компетентнісно зорієнтованих завдань:

  • урок літератури в 6-му класі на тему: «Емма Андієвська «Говорюща риба» – казка-притча про толерантне ставлення до інших, прагнення гармонії зі світом», який   провела учитель української філології  О. В. Бірюкова;
  • урок літератури в  11 класі на тему: “Філософія життя та гуманістичні цінності людства”(за новелою-засторогою Олеся Гончара «Тронка») – учитель  С.А. Борзенкова.

Учасники семінару взяли активну участь у майстер-класі «Моделювання компетентнісно зорієнтованих завдань на уроках української літератури», на якому вчилися розробляти різні види компетентнісно зорієнтованих завдань (Мартищенко І.М.).

Підсумки семінару присутні підвели,  використовуючи формулу успіху компетентних людей та технологію Блума.

Отримані на  семінарі теоретичні знання та практичні вміння стануть у нагоді вчителям української філології у ході реалізації компетентнісного підходу до навчання концепції Нової української школи.



Залишити коментар