Семінар для директорів шкіл

Методисти 06.05.2015 Новини Переглядів 1798

23 квітня 2015 року на базі комунального закладу «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 27» відбувся міський семінар директорів шкіл, у роботі якого взяли участь начальник відділу освіти Ганьшин І.І., завідуюча Лисичанським методичним центром Карпова Є.В., заступник начальника відділу освіти Щеглаков Е.І., спеціалісти відділу освіти, методисти методичного центру.
Тема семінару: «Інноваційна діяльність ЗНЗ як об’єкт управління: сутність, принципи, реалізація» зацікавила керівників актуальністю, можливостями колективного визначення перспектив розвитку освіти як в конкретній школі, місті, так і в державі. Для колективу школи № 27 інноваційна діяльність є пріоритетною, так як школа має статус експериментального навчального закладу регіонального рівня. Тому перед керівниками навчальних закладів міста була сформульована конкретна задача – переглянути освітню культуру навчального закладу, визначити його місію, направлену на забезпечення нової якості освіти.
Після виступів начальника відділу освіти Ганьшина І.І. та завідуючої методичним центром Карпової Є.В. пленарне засідання продовжила директор школи Худоба Т.В. Вона висвітлила сучасні проблеми управління інноваційним ЗНЗ, підкреслила, що сучасна школа – це одночасно відкрита педагогічна система й об’єкт управління, а шкільний менеджмент є основним системоутворюючим фактором інноваційних змін у ЗНЗ. Худоба Т.В. навела приклади управлінської практики: підходи до планування, організації діяльності, керівництва й контролю в інноваційному навчальному закладі, продемонструвала присутнім особливості реалізації моделі: «Школа сприяння здоров’ю як освітній простір формування психологічних компетентностей учасників навчально-виховного процесу».
Директори шкіл узяли участь в роботі педмайстерень, майстер-класів.
«Стратегія розвитку інноваційного навчального закладу» – тема педмайстерні, що провела заступник директора з НВР Сергієнко В.М. Високопрофесійно, із позицій сучасного педагогічного та методичного менеджменту Валентина Михайлівна довела, що інноваційна діяльність у школі є засобом розвитку навчального закладу, а створене інноваційне середовище стимулює педагогів до експериментальної діяльності, формулює в них новий тип мислення, де освіта є якісно новою моделлю в гуманістичній парадигмі освіти. Також Сергієнко В.М. продемонструвала роботу керівника інноваційного навчального закладу з питань перетворення алгоритму створення інноваційного середовища в інтегральний засіб професійного розвитку педагогів.
Заступник директора з НВР Дуфнік О.М. та учитель початкових класів Амірова Г.В. представили педагогічну майстерню «Особистісний потенціал як об’єкт дослідження». Ефективно обрана форма проведення педмайстерні – колективна мисленнєва діяльність – привела керівників шкіл до наступного висновку: дослідження у сфері особистісного потенціалу дитини є необхідною умовою розвитку її творчих здібностей. Учасники майстерні опрацювали важливі педагогічні моделі: «Самоактуалізація особистості», «Критерії сформованості якостей, що самоактуалізують особистість».
У ході інтерактивної гри , що організувала заступник директора з ВР Карпенко І.В. під час проведення майстер-класу, директори шкіл стали справжніми дослідниками проблем виховної роботи. Колективний діалог, дискусія дозволили сформулювати основні принципи організації виховного простору інноваційного навчального закладу.
Зацікавив керівників шкіл і майстер-клас на тему «Здоров’я педагогів – вагомий ресурс інноваційної діяльності», який провела практичний психолог школи Старовойтова М.С, де було представлено результати експериментальної діяльності : діагностики, спроектовані моделі, арсенал психологічних заходів, що забезпечують належне здоров’я не тільки педагогів, а й керівників. У ході зустрічі директори дійсно сформували компетентності з питань збереження власного здоров’я.
Окрім того, учасники семінару мали можливість ознайомитись з експонатами виставки «З Україною в серці», на якій були представлені вироби прикладного та декоративного мистецтва, виготовлені працівниками школи. Також перед гостями виступила шкільна агітбригада «За здоровий спосіб життя», проведено флешмоб «Ми єдині своєю любов’ю до України». Особо підкорив директорів шкіл виступ вокального колективу педагогів.
Підбиваючи підсумки роботи, учасники семінару підкреслили його високий науковий рівень, творчий підхід адміністрації школи, педагогів до підготовки семінару, практичну значимість інтенсивних інноваційних процесів в навчальному закладі.
«Професійно палаємо, але не згораємо» – девіз педагогів школи № 27, що забезпечує їм пошуковий режим у роботі, мотивує на експериментальну діяльність, нову якість освіти.



Залишити коментар