Обласний семінар-практикум “Партнерська взаємодія в рамках наступності дошкільної та початкової ланки освіти»

Методисти 18.04.2018 Новини Переглядів 761

  17 квітня  2018 року  на базі КЗ «ЛНВК ЗОШ І – ІІІ ст. № 3 – ДНЗ «Барвінок»  відбувся   обласний семінар-практикум для  методистів  методичних кабінетів (центрів), заступників директорів із навчально-виховної роботи  з теми: «Партнерська   взаємодія  в рамках наступності дошкільної та початкової ланки освіти».

     Мета проведення семінару стало підвищення професійної компетентності  педагогів; ознайомлення з новими формами методичної роботи,  спрямованої на підвищення мотивації педагогів до змін в умовах реформації освіти; демонстрація інноваційних Інтернет-ресурсів на практиці; залучення освітян до активного пошуку шляхів підвищення мотивації  учнів до навчання.

До початку роботи учасники семінару мали можливість взяти участь у  майстер-класі «Пісочна анімація», проведеному  Насніковою О.О., керівником гуртка «Дитяча анімація» КЗ «ПНЗ  ЛЦНТТУМ».

Захід відкрила завідувач КУ «Лисичанський методичний центр» Карпова Є.В.,  яка наголосила на актуальності обраної теми для   закладів освіти в умовах переходу до Нової української школи.

План  роботи  обласного семінару  складався  з  двох  частин:  теоретичної  і  практичної.  У ході теоретичної частини було проведено  коучинг – квест  «X Y Z» (Пилипчук  Т.В., заступник директора з НВР НВК), QR- квест  «Компетенції педагога НУШ» (Скрябіна Н.О., директор  НВК).   Практичний блок  складався  з таких фрагментів  занять:

  • для дітей старшого дошкільного віку з використанням інтерактивної пісочниці «SAND games» (вихователь Одинока Н.О.);
  • для учнів початкової школи – гра  «Дублер» із використанням мультимедії, спрямовану  на  формування комунікаційної компетенції  (вчитель Стиранець С.М.);
  • для учнів 1-го класу  – гра «Найрозумніший» із  використанням  ігрової   онлайн – платформи  Kahoot  (вчитель Лазурь Т.Л.).

Підводячи підсумки семінару,  учасники високо оцінили творчий нестандартний підхід педагогічного колективу до його проведення та розкриття різноманітних інноваційних форм роботи з даної проблеми.

 



Залишити коментар