Обласний круглий стіл вчителів – методистів  соціально-гуманітарних предметів

Методисти 01.11.2018 Новини Переглядів 39

В Лисичанській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №8 1 листопада 2018 року відбувся обласний   круглий стіл «Розвиток творчих здібностей, формування предметних компетентностей учнів на уроках соціально-гуманітарного циклу». В роботі круглого столу взяли участь Ірина Хайло, методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін ЛОІППО, Євгенія Карпова, завідувач КУ «Лисичанський методичний центр»,   вчителі-методисти української мови та літератури, російської мови, історії,  правознавства закладів освіти м. Лисичанська, долучилися до роботи й  педагоги-філологи м. Сєвєродонецьк.

Методист  Людмила Савенко  у своєму виступі акцентувала увагу на інноваційній діяльності   вчителів-методистів міста, їх ролі  у багатовекторній системі методичної  роботи з педагогами.

Досвід роботи щодо формування  предметних компетентностей та  творчих здібностей учнів, власні методичні знахідки та розробки   презентували присутнім Тетяна Кулєшова, вчитель історії гімназії(«Формування історичних компетентностей учнів шляхом використання ІКТ-технологій»), Любов Щербак, вчитель української мови і літератури ліцею(«Шкільна літературна студія як одна з форм розвитку творчих здібностей та формування активної громадянської позиції учнів»), Ольга Касатова, вчитель історії КЗЛСШ№8(«Використання хмарних сервісів та сервісів Web 2.0 як засіб формування інформаційно-цифрової, соціальної та громадянської компетентностей учнів»), Ольга Дунаєва, вчитель російської мови ліцею(«Інтерпретаційний світогляд учнів як результат роботи з обдарованими дітьми»), Лариса Лук’янченко, вчитель української мови та літератури ЗОШ№12(«Розвиток творчих здібностей та комунікативної культури учнів на уроках української мови і літератури та в позаурочний час»), Тетяна Крижанівська, вчитель правознавства ліцею(«Діяльнісно-компетентнісний підхід як умова розвитку критичного мислення і творчих здібностей ліцеїстів»).

Учасники круглого столу мали змогу долучитися до  кола обміну думок у  форматі «відкритого мікрофону», даючи власні «рецепти»  формування креативної особистості, взяли участь у педагогічному брейнстормінзі (мозковому штурмі) «Шляхи творчої співпраці вчителя та учня».

Підводячи підсумки роботи, всі педагоги відзначили цінність і важливість  живого професійного спілкування та отримали можливість в он-лайн режимі висловити свої враження від участі у круглому столі, з якими можна ознайомитися за посиланням https://padlet.com/intelvs11/dj9lrhz6vp0e



Залишити коментар