Науково-практичний семінар вчителів суспільствознавчих дисциплін

Методисти 18.04.2019 Новини Переглядів 48

17 квітня 2019 року на базі Лисичанської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів №2 відбувся міський науково-практичний семінар вчителів суспільствознавчих дисциплін освітніх закладів міста   на тему «Інноваційні методи розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та основ правознавст6ва». Вчителі історії ЗЗСО №2 Людмила Худолій,  Ірина Сухініна презентували досвід роботи щодо використання новітніх технологій навчання на уроках історії і основ правознавства, провели майстер-клас «Використання інтерактивних методів на уроках в рамках вимог Концепції Нової української школи, практичні вправи щодо закріплення навичок юридичної кваліфікації ситуативної задачі».2

На виконання завдань освітнього проекту «На шляху до змін – 2019» в рубриці «Педагогічна мозаїка»,  спрямованих на здійснення в освітніх закладах запланованих реформою змін, формування в учнів громадянських, соціальних компетентностей, педагоги ділилися досвідом роботи щодо використання кращих освітніх практик: «Курс «Громадянська освіта». Практична робота на уроках громадянської освіти» (Ліхідченко М.С.,вчитель ліцею), «Система та результативність роботи з обдарованими учнями» (Висоцька А. Н., вчитель ЗЗСО №6), «Майстерність вчителя як умова успішного формування  предметних компетенцій  в  процесі підготовки учнів до олімпіад, ЗНО-ДПА» (Кулішова Т.А., вчитель гімназі)ї. Учасники обмінялися власними ідеями та досвідом роботи  щодо теми семінару, висловловили пропозиції щодо практичного вирішення сучасних проблем  викладання суспільствознавчих дисциплін.

Ґрунтовними та цікавими були виступи  молодих педагогів, які працюють у творчій майстерні «Піраміда пізнання», з тематичних питань: «НАТО:  історична довідка», (Хомякова І.І., вчитель  ЗЗСО №5), «Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом» (Возняк А.В., вчитель ЗЗСО №29).

Підбиваючи підсумки, організатори відзначили високий потенціал вчителів суспільствознавчих дисциплан у вирішенні сучасних проблем викладання історії та правознавства.



Залишити коментар