ЛОІППО щодо порядку порядку розгляду та оформлення методичних розробок педагогічних працівників

Методисти 28.05.2020 Інформація Переглядів 158

Кожен фахівець осHappy woman typing on a laptopвітньої галузі має постійно розвиватись, безперервно підвищувати свій рівень професійної майстерності. Педагогічний працівник, набуваючи нових і розвиваючи вже набуті компетенції, має право на визнання власних професійних досягнень, одним з яких є присвоєння педагогічного звання. Такий вид підтримки та заохочення творчих педагогів передбачений Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників (далі – Типове положення) (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1472 (z0014-12) від 20.12.2011 та наказом Міністерства освіти і науки  № 1135 (z1417-13) від 08.08.2013), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 р. за № 1255/18550, та Переліком кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України  від 23 грудня 2015 р. за № 1109.

Відповідно до зазначених документів  педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст  вищої категорії», можуть присвоюватись педагогічні звання «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист»,  «керівник гуртка-методист»  та здійснюють науково-методичну  і  науково-дослідну  діяльність, мають  власні методичні  розробки, що пройшли апробацію та схвалені науково-методичними   установами   або  професійними об’єднаннями викладачів  професійно-технічних закладів та закладів вищої освіти I-II рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.

ЛОІППО підготував методичні рекомендації щодо порядку розгляду та оформлення методичних розробок педагогічних працівників, які претендують на присвоєння педагогічного звання «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» (відповідно до п. 5.2. Типового положення про атестацію педагогічних працівників). Методичні рекомендації розміщені на сайті ЛОІППО (www.loippo.edu.ua) у розділі «Діяльність» (науково-методична рада – положення) і на сайті Лисичанського методичного центру у розділі «Професійний розвиток» (Атестація і сертифікація педпрацівників).

Порядок розгляду та оформлення методичних розробок педагогічних працівників

СКЛАД ЕКСПЕРТІВ для здійснення експертизи методичних розробок претендентів на педагогічне звання «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист»,  «керівник гуртка-методист» 

Луганський ОІППО і Лисичанський методичний центр планує залучати педпрацівників, які мають звання «учитель-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», до міських та обласних науково-методичних заходів з метою поширення їхнього досвіду для підвищення професійної майстерності освітян регіону та створення міського та обласного електронного каталогу методичних розробок.



Залишити коментар