Досвід застосування коуч-технологій на уроках з позакласного читання

Методисти 17.04.2018 Новини Переглядів 832

У квітня 2018 року в КЗ «Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Лисичанської міської ради» методист кафедри управління освітою Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Олена Проніна разом з професійним сертифікованим коучем ACSTH Олександром Поповим відвідали урок позакласного читання з використанням інструментів коучингу в 6-у класі за темою:  «Сім’я – моя фортеця».

Урок проводили вчитель української мови та літератури Олена Іванова та психолог Ганна Маркіна, які з травня 2017 року брали участь в семінарі-тренінзі «Коучинг як інноваційний інструмент педагога ХХІ століття» та отримали сертифікати тренерів з коучингу у педагогіці. Згідно з концепцією НУШ коучинг відносять до інноваційних технологій, цей напрям є новим у сфері освіти. Тому одержані знання педагоги  майже відразу почали використовувати у роботі зі школярами..

У ході уроку були використані різні коучингові техніки: аналіз оповідання з різних позицій через вправи «Якщо б…», «Піраміда причинно-наслідкових взаємозв’язків», «Шкала станів», візуалізацію «Уявна хвилинка», рефлексію. Учні утворювали  моделі своїх можливостей з метою  корекції бачення власного життя, найголовнішими цінностями якого повинні стати  сімейні відносини, дружба, любов.

Використання коучингових технік допомогло учням  глибше зрозуміти зміст  художніх творів, співставити моральні проблеми літературних героїв  з власним життєвим досвідом, підвищити  мотивацію до читання книжок сучасних українських письменників.



Залишити коментар